Zoeken
Filter op inhoud
Filter op tag
- sponsoring (47)
- sponsorboodschap (42)
- reclame (34)
- sponsorvermelding (24)
- VTM (24)
- Medialaan (21)
- VRT (20)
- SBS Belgium (18)
- Productplaatsing (18)
- reclamespot (17)
- productplacement (16)
- suikerhoudend snoepgoed (15)
- VIER (13)
- klacht (13)
- publireportage (13)
- Vlaamse Media Maatschappij (10)
- NV Vlaamse Radio- en Televisieomroeporganisatie (9)
- VMMa (9)
- commerciële communicatie (7)
- Eén (7)
- PP-logo (7)
- VIJF (7)
- Vitaya (7)
- NV Medialaan (6)
- NV SBS Belgium (6)
- telewinkelen (6)
- overmatige aandacht (6)
- duidelijk herkenbaar maken van commerciële communicatie (6)
- 2BE (6)
- RTV (6)
- aandeel televisiereclame- en telewinkelspots per klokuur (6)
- Ring TV (6)
- alleenstaande reclamespot (6)
- televisiereclame (5)
- Acht (5)
- Bites Europe (5)
- telewinkelprogramma (5)
- singlespot (5)
- ATV (4)
- TV Limburg (4)
- VZW TV Kempen en Mechelen (4)
- NV DPG Media (4)
- publi-reportage (4)
- Life!TV Broadcasting Company (4)
- content creator protocol (4)
- CCP (4)
- AVS (4)
- Media Ad Infinitum (4)
- Canvas (4)
- Radio 2 (3)
- CAZ (3)
- dpg media (3)
- aanprijzen (3)
- KB kansspelreclame (3)
- JIM (3)
- Life!Tv (3)
- specifieke aanprijzing (3)
- ROB TV (2)
- kinderprogramma (2)
- zelfpromotie (2)
- vtmKzoom (2)
- Studio 100 TV (2)
- VZW Antwerpse Televisie (2)
- VZW Tele-Visie-Limburg (2)
- PlattelandsTV (2)
- Njam! (2)
- Eclips TV (2)
- Stories TV (2)
- TMF (2)
- VIMN Belgium (2)
- VZW Regionale Televisie Vlaams-Brabant-Halle-Vilvoorde (2)
- VRT MAX (2)
- VRT1 (2)
- Focus (2)
- Play Media (2)
- WTV (2)
- TVL (2)
- VijfTV (1)
- TV Brussel (1)
- Ratatouille (1)
- Actua TV (1)
- Sport10 (1)
- NV Studio 100 TV (1)
- Lint Media (1)
- TV Oost (1)
- sponsoring journaal (1)
- waar eet (1)
- sluikreclame (1)
- Netwerktelevisie (1)
- vzw Audio Video Studio Oost-Vlaamse Televisie (1)
- TV Winkel (1)
- misleidende reclame (1)
- the voice van vlaanderen (1)
- TV-Oost (1)
- ZES (1)
- NV Bites Europe (1)
- Q2 (1)
- De Slimste Mens ter Wereld (1)
- Iedereen Beroemd (1)
- NV SBS Media Belgium (1)
- VZW Familyradio Vlaanderen (1)
- VZW Vlapo (1)
- BVBA Ment Media (1)
- BVBA VBRO (1)
- NV Vlamex (1)
- MENTtv (1)
- sponsorboodschappen (1)
- vzw West-Vlaamse Televisie Omroep Regio Zuid (1)
- Telenet (1)
- Alloo in de Nacht (1)
- tabaksreclameverbod (1)
- NV Plattelands TV (1)
- Plattelands TV (1)
- vzw noordwestrand (1)
- vtm kids jr (1)
- VZW Atlantis Musc (1)
- vtm3 (1)
- vzw twinmedia (1)
- VZW Radio 2000 Exclusief (1)
- gestructureerde eenvormigheid in het programmabeleid (1)
- Telenet BV (1)
- VZW Vrije Radio Aarschot (1)
- Play Sports Open (1)
- VZW Radio Uilenspiegel (1)
- yesterdayland.online (1)
- Sporza (1)
- Play4 (1)
- NV Via Plaza (1)
- JUST (1)
- SBS/NRJ (1)
- niet naleven erkenningsdossier (1)
- netwerkradio-omroeporganisatie (1)
- Play7 (1)
- Elke Sockeel (1)
- Sam Van Denderen (1)
- Telefacts (1)
- Talisa Loup (1)
- bescherming minderjarigen (1)
- vzw Regionale Televisie voor het noorden van West-Vlaanderen (1)
- CommV My Creative Journey (1)
- onadventurewithdad (1)
- Vive le Vélo (1)
- Anne (1)
- Club 41 (1)
- Belgian Business Television (1)
- Kanaal Z (1)
- onpartijdigheid (1)
- redactionele onafhankelijkheid (1)
- Vlamex (1)
… Brussel) wint tweede Thesisprijs met eindwerk over reclamegeletterdheid inzake nieuwe online reclamevormen (9- tot 12-jarigen) Brussel - 12/12/12 - De … met haar masterproef ' Begrijpen kinderen de taal der e-reclame? Een onderzoek naar de reclamegeletterdheid van 9- …
… waaronder VTM. Tijdens de onderzochte periode worden reclamebumpers uitgezonden die verweven zijn met de eerstvolgende reclamespot . De VRM stelt daarbij vast dat na de audio van de sponsorvermelding onmiddellijk de audio van de reclamespot volgt. De bumper met de tekst “VTM – Reclame” …
… programma ‘Komen Eten’, een eerste keer een beeldvullende reclamebumper getoond die slechts 1,5 seconde duurt. De reclamebumper bevat geen vermelding “Reclame” en is louter visueel (er is geen akoestische …
… Vlaamse Regulator voor de Media met eindwerk over nieuwe reclamestrategieën voor digitale televisie. De Vlaamse … (Universiteit Antwerpen) met zijn masterproef over nieuwe reclamestrategieën voor digitale televisie, een onderzoek … zorgt voor significante toename totale tijd aan bekeken reclame. Ze hebben echter geen invloed op merkherinnering, …
… waaronder CAZ. Tijdens de onderzochte periode worden 12 reclameblokken uitgezonden. De reclamebeginbumper duurt telkens 2 seconden en de tekst “RECLAME” wordt gedurende de gehele bumper getoond. De …
… een spot uitgezonden voor 'Iglo'. De spot wordt buiten de reclameblokken, tussen de overige programmatie, uitgezonden. … door VTM aangekondigd als publi-reportage. Onderscheid reclamespot / publireportage Het Mediadecreet bepaalt dat: … commerciële communicatie die meer tijd in beslag neemt dan reclamespots omdat het accent ligt op redactionele en …
… (28 maart 2015, 17u-20u), waaronder RTV. Reclame Tijdens de onderzochte periode worden regelmatig reclameblokken uitgezonden waarvan de begin- en eindbumper … drie seconden duurt. De beginbumper bevat geen tekst ‘reclame’, enkel de vermelding ‘tvplus – blij dat je kijkt’. …
… waaronder Vitaya. Tijdens de onderzochte periode worden reclameblokken uitgezonden waarbij de beginbumper telkens … De beginbumper bevat echter geen vermelding van het woord “RECLAME”. Het Mediadecreet (artikel 79, § 1, van het Mediadecreet) bepaalt: “ Televisiereclame, zelfpromotie uitgezonderd, en telewinkelen moeten …
… Als onderwerp werd gekozen voor nieuwe trends in televisiereclame. Het symposium werd geopend door Joris Sels , … in 1989 (VTM) en de eerste kennismaking van de kijker met reclameboodschappen. Vandaag de dag zijn er veel commerciële … omroepen in Vlaanderen die allen proberen hun klassieke reclameblokken aan te vullen met nieuwe reclametechnieken, …
… Verslag symposium 2010 'nieuwe trends in televisiereclame' Op woensdag 24 november 2010 organiseerde de … Als onderwerp werd gekozen voor nieuwe trends in televisiereclame. Het symposium werd geopend door Joris Sels , … in 1989 (VTM) en de eerste kennismaking van de kijker met reclameboodschappen. Vandaag de dag zijn er veel commerciële …