naar de inhoud
Vlaanderen
Vlaamse Regulator voor de Media
Zoeken
Contacteer ons
Vlaamse Regulator voor de Media
Vlaamse Regulator voor de Media. Onafhankelijk toezichthouder voor de Vlaamse audiovisuele media.
nl
en
Home
Vul een trefwoord in
MENU
Beslissingen
Mediadecreet en wetgeving
Radio, tv en netwerken
Commerciële communicatie
Over VRM
Contact
Contactpunt mediatoegankelijkheid
Content Creator Protocol
U bent hier
Home
›
Over VRM
›
Rapporten
›
Toezichtsrapport VRT - 2021
›
Strategische doelstelling 4: De Vlaamse cultuur en creativiteit stimuleren.
Strategische doelstelling 4: De Vlaamse cultuur en creativiteit stimuleren.
Lees voor
Inhoudstafel
KPI 26. Het aandeel Vlaamse TV-producties en -coproducties bedraagt ten minste 65% van de totale output op Eén, uitgezonden tussen 18 uur en 23 uur, en op Canvas, uitgezonden tussen 20 uur en 23 uur. Het Vlaamse aanbod is prominent zichtbaar op VRT NU.
KPI 27. De VRT heeft aandacht voor Vlaams en Nederlandstalig product.
KPI 28. De VRT capteert jaarlijks 250 concerten, Vlaamse voorstellingen of festivals voor één of meerdere aanbodsmerken.
KPI 29. De VRT besteedt over verschillende aanbodsmerken heen, en los van informatie- en duidingsprogramma's, in haar aanbod jaarlijks aandacht aan minstens 10 gebeurtenissen, herdenkingsmomenten, ... op het vlak van de Vlaamse identiteit en cultuur.
KPI 30. Elk aanbodsmerk, met uitzondering van Sporza, brengt een cultuuraanbod, aangepast aan de doelgroep van dat merk.
KPI 31. Het Journaal van Eén bevat jaarlijks minstens 365 cultuuritems.
KPI 32. De VRT introduceert jaarlijks 5 interactieve projecten waarin de mediagebruiker participeert met eigen cultuuraanbod.
‹ Vorige
Omhoog
Volgende ›
Download de volledige PDF
Stel eigen PDF samen