naar de inhoud
Vlaanderen
Vlaamse Regulator voor de Media
Zoeken
Contacteer ons
Vlaamse Regulator voor de Media
Vlaamse Regulator voor de Media. Onafhankelijk toezichthouder voor de Vlaamse audiovisuele media.
nl
en
Home
Vul een trefwoord in
MENU
Beslissingen
Mediadecreet en wetgeving
Radio, tv en netwerken
Commerciële communicatie
Over VRM
Contact
Contactpunt mediatoegankelijkheid
Content Creator Protocol
U bent hier
Home
›
Over VRM
›
Rapporten
›
Toezichtsrapport VRT - 2022
›
Strategische doelstelling 3: Betrouwbare informatie als gemeenschappelijk referentiepunt.
Strategische doelstelling 3: Betrouwbare informatie als gemeenschappelijk referentiepunt.
Lees voor
Inhoudstafel
KPI 19. De VRT bereikt met de totaliteit van haar informatieaanbod op weekbasis minstens 75% van de Vlaamse bevolking. Ze streeft er naar 65% van de groep 16- tot 24-jarigen te bereiken met haar informatieaanbod.
KPI 20. De Vlaming vindt het informatieaanbod van de VRT betrouwbaar. De VRT bevraagt jaarlijks de betrouwbaarheid van haar informatieaanbod op basis van een transparante en representatieve methode.
KPI 21. De VRT zal de nodige medewerking verlenen wat betreft de monitoring van haar onpartijdigheid.
KPI 22. De VRT investeert in toepassingen die mediagebruikers helpen zich te wapenen tegen desinformatie, indien mogelijk samen met andere partners.
KPI 23. De VRT maakt minstens 15 diepgravende onderzoeksjournalistieke verhalen per jaar.
KPI 24. Elk aanbodsmerk maakt een informatieaanbod op maat van de gebruikers van haar aanbod.
KPI 25. Minstens 55% met groeipad naar 65% tegen het einde van de beheersovereenkomst van de items op VRT NWS (app en website) is duidelijk gerelateerd aan audio- en/of video-aanbod, uitgezonderd items over geschiedenis, cultuur, wetenschap en fact checks
‹ Vorige
Omhoog
Volgende ›
Download de volledige PDF
Stel eigen PDF samen