Selecteer het gewenste rapport Toezichtsrapport VRT - 2024Jaarverslag 2024Toezichtsrapport VRT - 2023Jaarverslag 2023Toezichtsrapport VRT - 2022Jaarverslag 2022Toezichtsrapport VRT - 2021Jaarverslag 2021Toezichtsrapport VRT - 2020Jaarverslag 2020Mediaconcentratie in Vlaanderen 2020Toezichtsrapport VRT - 2019Jaarverslag 2019Mediaconcentratie in Vlaanderen 2019Mediaconcentratie in Vlaanderen 2018Toezichtsrapport VRT - 2018Jaarverslag 2018Toezichtsrapport VRT - 2017Mediaconcentratie in Vlaanderen 2017Jaarverslag 2017Toezichtsrapport VRT - 2016Jaarverslag 2016Mediaconcentratie in Vlaanderen 2016Mediaconcentratie in Vlaanderen 2015Jaarverslag 2015Toezichtsrapport VRT - 2015Toezichtsrapport VRT - 2014Jaarverslag 2014Toezichtsrapport VRT - 2013Mediaconcentratie 2013Toezichtsrapport VRT - 2012Jaarverslag 2012Mediaconcentratie 2012Toezichtsrapport VRT 2011 Voorwoord Het jaarverslag in een notendop 1. Organisatie 1.1. Missie 1.2. Structuren en taken 1.2.1. Raad van bestuur 1.2.2. Algemene kamer 1.2.3. Kamer voor onpartijdigheid en bescherming van minderjarigen 1.2.4. Administratie 2. Werking van de VRM 2.1. Vergaderingen 2.2. Het reglementair kader 2.3. Het financieel kader 2.4. De VRM als aanspreekpunt en kenniscentrum 3. Beslissingen van de algemene kamer 3.1. Algemene bespreking van de beslissingen 3.2. Overzicht van de beslissingen 4. Beslissingen van de kamer voor onpartijdigheid en bescherming van minderjarigen 4.1. Beslissing 2019-017: Uitzending documentaire en voorbeschouwing 'Leaving Neverland': afstand van geding 4.2. Beslissing 2019-018: Klacht tegen VRT (ÉÉN - Het Journaal) niet ontvankelijk 4.3. Beslissing 2019-020: Boete van 5.000 euro en verplichte publicatie voor VIER n.a.v. uitzending Gent West 4.4. Beslissing 2019-030: Klacht tegen VRT kennelijk onontvankelijk 4.5. Overzicht van de beslissingen 5. Economische analyse van de sector 5.1. Mediaconcentratie 5.2. Marktanalyse 5.3. Jaarlijkse rapportering over netneutraliteit 6. Toezicht beheersovereenkomst VRT 7. Contacten met andere instanties 8. Nieuwe uitdagingen, bedenkingen en aanbevelingen 8.1. Marktanalyse 2020: praktische beslissingen 8.2. Digitalisering medialandschap maakt mediaconcentratie berekenen uitdagender 8.3. Stimuleringsverplichting 9. Overzicht monitoring 2019