KPI 28. De VRT capteert jaarlijks 250 concerten, Vlaamse voorstellingen of festivals voor één of meerdere aanbodsmerken.
De VRT-aanbodsmerken capteerden een diverse selectie van concerten, Vlaamse voorstellingen of festivals. De VRT-aanbodsmerken zonden 331 concerten, Vlaamse voorstellingen en festivals uit in 2024.
Aantal captaties per aanbodsmerk in 2024:
- VRT 1: 8.
- VRT Canvas: 24.
- Ketnet: 2.
- Radio 1: 16.
- Radio2: 96.
- Klara: 105.
- MNM: 27.
- Studio Brussel: 31.
- VRT MAX: 22.
Bijlage F is een overzicht van de captaties van concerten, Vlaamse voorstellingen of festivals.
De performantiemaatstaf blijkt hiermee in 2024 te zijn behaald.
- ‹ KPI 27. De VRT heeft aandacht voor Vlaams en Nederlandstalig product.
- Omhoog
- KPI 29. De VRT besteedt over verschillende aanbodsmerken heen, en los van informatie- en duidingsprogramma's, jaarlijks aandacht aan ten minste 10 gebeurtenissen, herdenkingsmomenten, initiatieven, ... op het vlak van de Vlaamse identiteit en cultuur. ›